onsdag 22 augusti 2012

POLIS STAD SVERIGE. HUR MYCKET MER SKA VI TA?

 Pitbulls, Presas Hunden på bilden heter TYSON. Snut jävlarna tog honom ifrån mig den30 Juni.

Tre civil klädda snut-svin klampade in hem hos mig..varav den ena visslade med tummarna under arm hålorna med skitiga skor. Då brast det..jag gick in i köket öppnade köks lådan o  tog fram den största kniven. - Neej hördes ett rop från en av grisarna. Men jag fortsatte att med agresiv min avancera. _Stanna och släpp kniven annars skuter jag. Vråla en av grisarna med pistolen riktad mot mitt huvud ca 2 meter ifrån. -Skjut då din hora! Skrek jag o höjde kniven. När han såg att jag menade allvar, beordrade han att hela gris jänget skulla lämna lägenheten. Nu var det bara att vänta på insatts styrkan som kom o slog in dörren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar